Some die young.

Idag har varit en såndär fin dag, vaknade upp med mitt hjärta och var så glad bara.
sedan åkte vi till stan och kollade runt, köpte lite behövliga saker så som pärmar, hålslagare och almernacka.
Och lite annat!
Vi åt glass i solen och för första gången så kändes det som vår i år!
Sedan drog han hem och jag drog till Lorina och klippte bort mina slitna jäkliga toppar!
Så nu är håret fräscht inför sommaren.

Imorgon är det dags för jobb igen, sista dagarna med heltidsjobb. Helt sjukt va tiden har sprungit iväg, galet.
Så nu är det dags att sätta fart med jobbsökandet, behöver bara extra jobb eftersom jag har tänkt plugga i höst.

Nu ska jag vara barnvakt en stund och sedan dra och se BB. Ska se lite keeping up with the kardasihans, hade kunnat offra en tå för Kims utseende, stört vacker kvinna!

Ha en fin vecka allesammans och jag hoppas vi får se solen hela veckan ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0