Free your mind.

Känner mig lite out of line just nu, har ingen direkt lust med något idag.
Har legat i soffan med MR onepiece och sett serier hela eftermiddagen, det har varit skönt.
Nu ska jag snart iväg igen till herrn, ska försöka få på mig normala kläder.
Måste försöka peppa till mig lite, gillar inte att vara nedstämd, antar att detta jäkla väder bidrar till humöret.
Annars har jag och mannen bestämt oss för att inte äta godis på minst 3 månader, shit vad har jag gjort?
men jag tror det kommer gå bra, herre gud jag har ju levt utan glass och sådant jamjamie i ett år.. godis är en baggis.  Ska försöka peppa upp mig själv lite nu, hatar att vara deppig finns inget värre.. Skulle även vilja klippa page bara för att bli på bättre humör, men det ska jag nog låta bli. Lär ångra mig en hel del efter.
nemen, ska lyssna på fin musik och försöka bli gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0