Almost lovers always do.

Hey guys. 
Vilket väder det har varit  idag, skit rent ut sagt.. jag och mamma passade på att börja med en löprunda på elljusspåret och sedan en sväng till Strömpilen, blev inte alls någon direkt shopping, köpte bara parfym, sockar och en fin liten ring. Men jag ville kräkas av bara tanken på mer kläder i min garderob, det går inte.... det ryms inte och det går bara inte. Mitt problem är inte heller att jag inte passar i några kläder, jag är helt enkelt BLIND och kan inte matcha så det blir snyggt.. i'm serious, jag är sämst på mode.. önskar jag kunde lite mer så kanske min garderob inte skulle vara den fulaste jag sett. men men..nu har vi precis käkat och tittar på hockey. Mamma har tagit på sig rollen som kommentator och jag tror hon hejjar på Finland, men hon diggar inte finska namn och hon gillar när det är slagsmål.. haha!
Imorgon ska jag få sminkning på Make up store och det ska bli jätteroligt!! älskar när folk fixar med håret och sminkar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0