Everybody's changing and I don't feel the same

Ibland blir jag bara så jävla förbannad på vissa människor. Människor som skall stå troget vid ens sida, kämpa för att behålla det man har tillsammans. När de personer som man litar mest på och som känner en bäst sviker en och sedan beter sig som att det är mitt fel att det ser ut som det gör nu, så blir jag så jävla arg och besviken!! Allt jag ber om är uppmärksamhet, att manskall bry sig utan att jag skall behöva be om det. Riktiga vänner skall inte behöva be om vänskap och respekt, den skall bara vara där. Förlåt ni som tar illa upp nu, men för i helvette, bara för att ni blir tillsammans med någon betyder inte det att omvärlden dör ut. Vännerna finns kvar där och man kan inte bara tro att man inte behöver höra av sig längre eller visa att man bryr sig och få vänskapen att hålla ändå, vad är det för beteende?! Jag är absolut den som förlåter lätt, jag är inte långsint, ibland tar jag väldigt illa upp men skakar av mig det för det är inte värt att bråka om, men inte den här gången. Jag har aldrig varit bra på att stå på mig själv, jag har alltid låtit andra göra det, men sista åren har jag bara fått nog. Herregud! alla är värd respekt och omtanke. 
Jag är så jävla less på att bara stå och ta emot massa skit, nej ALDRIG mer säger jag! det är slut på sådant. 
Så våga inte tro att du kan skylla det här på mig, jag har ställt upp så jävla mycket under alla dessa år, och jag ber för allt i världen att ni aldrig gör slut för vem fan finns då kvar att gråta ut hos? räkna inte med mig i alla fall.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0