Tofuline

Jag har sedan ett par år haft ordentliga problem med min mage. Förra året mådde jag riktigt dåligt i 4-5 månader. Trodde varje dag att jag skulle spy, vilket inte är så roligt.
Träffade olika läkare som klämde på min mage, kollade gluten + laktos allergi osv. Men tillslut konstaterade en läkare att det bara var psykiskt och att jag borde träffa en psykolog. Jag vart jävligt arg då, jag visste att detta var mer än psykiskt och träffade tillslut en dietist som sa "pröva ta bort ALL mjölk"
När jag gjorde detta gick all illamående, uppblåstkänslan i magen och allt sådant. Ja kära ni, läkare är inte alltid de smartaste i världen! Jag var allergisk mot mjölkprotein! Det vill säga allting som innehåller mjölkprotein och det innebär även det som är laktosfritt!
Jag har saknat ost, glass och ett glas mjölk till nybakade bullar.
Men så hittade jag en sak, denna glass !!! Den är helt fantastiskt god! Smakar choklad och är bara en sensation för magen ! Lyckan är stor
Jag rekommenderar starkt denna glass till er som är känsliga för mjölk! Även laktos allergiker. Den är fruktansvärt underbart god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0