sweet disposition

Jag är så kär så jag undrar om detta ens är möjligt?
Jag längtar efter sommaren för då slipper man vara så kall och trött pga kylan och mörkret.
Jag längtar tills det knackar på min dörr för då kommer mitt livs kärlek stå där.
Jag gillar helt plötsligt färg och galna mönster.
Jag ogillar att inte känna mig komplett hela dagarna, jag skall återvinna den känslan
Jag drömmer om en vacker lägenhet som vi skall kalla vår.
Jag ser fram emot mina dagar med honom, jag ser fram emot att spendera varje levande dag med kärlek till honom
Jag längtar efter en karriär och att älska det jag gör.
Jag gillar inspiration och att skratta.
Jag gillar folk som är kära
Jag dansar hellre än står stilla.
Jag är lycklig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0