Step out your shoes for a while.

Hade en riktigt slitsam dag på jobbet, psykiskt. Var så oerhört trött, och det blir så svårt att arbeta då. Man orkar inte med något alls. Var riktigt skönt att åka med syster hem också och slippa bussar hit och dit!
Sonny sa att jag skulle ha en " Egen kväll" ikväll, så jag antar att det är det jag försöker ha. 
Jag har sett New girl och gossip girl, lyssnar nu på Mates of mine och trust me! låtarna blir bara bättre och bättre efter varje gång man hör dem. Helt sinnes sjukt..
På tal om egentid guys, det är rätt härligt ju!
jag minns tiden när jag låg i mitt flickrum i Sörmjöle, spelade musik, skrev en hel del, låg i sängen och stirrade i taket. Det var rätt skönt att bara vara med sig själv. En av mina favoritsaker egentligen, egentid.
Egentid är ett jävligt uppfuckat ord också, låter så jävla fel att säga att man behöver egentid. Låter som att man gör slut med alla omkring sig. Men det är ändå en fin sak att vara själv. Man får väldigt mycket tid över till att bearbeta sina tankar. Plus att jag aldrig mer är ensam egentligen, Onyxia ligger alltid bredvid mig och får mig att känna mig så lycklig. Att en så fin liten skapelse ska vara min, jag älskar henne så enormt mycket och hon är världens bästa sällskap. Hon säger inte så mycket men hennes kurrande och blåa vackra ögon gör allt så mycket bättre ändå.
Ne shit va jag älskar egentid känner jag nu. Jag älskar all tid med min pojkvän, vänner och familj också, men att vara ensam och lyssna på det man vill och bara få vara. Inga krav och måsten, det är riktigt riktigt skönt.
Det behövs, även om det bara är för en kort tid så behöver man släppa verkligheten och befinna sig i sin egna lilla bubbla. En bubbla man skapar själv, en bubbla som får innehålla allt och absolut ingenting.
Jag ska nog bara lägga mig i mitt rum nu och släcka ner. Ha min lilla ängel bredvid mig och bara borra ner mig i tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0