Make each day count

Så titanic var grymt! Förutom de hjärndöda äckliga tjejerna som satt och pratade 20 min i början av filmen och sa " wow, oh My god och alltså shit"
Och nej, jag satt inte bredvid dem tyst och försöka koncentrera mig på filmen jag vände mig mot dem och sa jävligt uppretad "ursäkta !! Kan ni vara tysta?!"
Eftersom att mognadsnivån redan hade visats sig vara på noll blev jag inte överraskad när dessa idioter började skratta åt tillsägelsen, men kära vänner, kan bara säga att de slutade prata i alla fall , hon som sa wow i varje scen verkade vara så störd så hon fortsatte med sina jävla wow och oh My god.

Helt ärligt, varför går du på en sådan film om du bara ska prata dig genom filmen?! Varför är man så respektlös mot de andra i biografen?!
Är du inte intresserad av filmen, hyr den då istället för fan och prata er igenom den!!!!

Annars var filmen underbar , gås hud genom hela filmen och tårar på exakt samma ställe som alla andra gånger jag sett detta mästerverk!

Nu har jag äntligen lång ledigt en helg, ska bara umgås med min älskling och köpa mates of mines nya platta.

Hoppas påsken blir fin för er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0