SEMLA

Träningen gick fint, på dansen var vi bara tre personer. Det var lite tråkigt!
men det fick helt okej ändå.
Jag är helt slut nu.. har nyss ätit en semla jag fick av dadddiie.
gödans.
vi ska väll vara glad att det bara inträffar en gång per å i alla fall.
Åh, jäklar va jag körde hårt med axlarna idag, kommer ha svinigt ont imorgon.
ska nog dra ut och springa istället för promenera.

Det som är lame med träningen är att jag blir så trött så jag ORKAR inte vara vaken, helt sjukt.
Det är lov och jag funderar på att sova snart.
Njae ska nog i alla fall se en film innan jag däckar, sex and the city 2 får det nog bli.
Bädda ner mig och se film, mhm så får det bli. prontopronto

Love and rockets.
carran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0