Marry me Justin Bobby.


Är det ens lagligt att vara såhär snygg?
bild:google

Har dock haft en JB i mitt liv, men jag ska inte säga så mycket mer om det.. haha.
I don't kiss and tell.

ialla fall så drog mig ut på en lång promenad, joggade en liten bit. Det gick faktiskt bra!!
Trodde inte att jag skulle orka en meter ens, har ju varit så himla konstig i halsen
men nu har jag fått medicin så det gick bara fint. Kändes grymt! kan börja träna igen.
Beach 2011 here we come, blinkblink.

Allt känns rätt grymt faktiskt! imorgon ska jag upp tidigt tidigt och dra till staden.
Och sedan hem och ut med hundarna, fan va jag inte tycker om hundar. Kommer aldrig göra det.
Dem är skit fina på håll men jag AVSKYR att behöva ha dem i närheten. Jag gillar bara inte djur överhuvudtaget egentligen, dem är söta men det är allt.
Förutom katter, ÄLSKAR katter!!
men jag måste ändå på promenad med dem imorgon.

Fick ett samtal idag från Borlänge, underbart var det! önskar bara att jag kunde vara där med killarna..
menmen, jag är glad för deras skull.

Nej jag får se om jag orkar se Sex and the city idag, tveksamt faktiskt.
lär somna innan klockan blir tio..

SERIÖST, du är så jäkla ful... haha kan bara skratta.
åh, ska orkar inte lägga ner mer tid på att ens skratta åt det, så himla fult.

Ska ta och kika på min inköpslista nu så jag har koll på vad jag EGENTLIGEN behöver köpa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0