winter

Jag och mamma åkte buss runt hela Umeå idag typ! haha dock var vi inte på röbäck eller umedalen men..
Det blev i alla fall en del shopping!
3 par jeans
ett nagellack
fuktkräm&försvaretshudsalva
örhängen
Ska vara lite rolig och lägga in en bild sedan.
Ett par jeans får jag dock på måndag eller Tisdag men i alla fall..
Sedan ska jag och mamma kolla på vinterjackor imorgon.

Köpte ett par nya cheap monday, det är dem jag väntar på de måste fålla upp dem i butiken! fyfan va jag har saknat att ha på mig såna jeans, älskar dem.. har gått i mina sönder slitna jeans bara för att få ha cheap monday jeans för såhär är det:
jag passar bara bra i såna jeans! har jeans från HM,bik bok, gina tricot osv.
Men det är bara cheap monday jeansen som känns perfekta!!
Men idag så köpte jag i alla fall 2 par från monki! ett par ska jag ha till sommaren.
Och sen köpte jag nytt svart nagellack, FYFAN va jag har saknat att ha svarta naglar!!! de är en del av Caroline johanssons image, haha!!
ikväll blir det inte att vara med klara så jag ska följa mum and dad på maxi och sedan ska jag plugga yoga hela kvällen.


Mina ögon har aldrig skådat snyggare människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0