Watching the stars.

Det känns så bra nu igen!
Magkatarr och allergisk reaktion av tatueringen, well that sucks säger jag ju bara
Men samtidigt, det är så små saker!!!! jag har det så bra annars, accept school.
men när alla läxor är klara så ska jag vila och må bra. Längtar så mycket efter lovet
och till nästa helg, nästa helg kommer bli så sjukkkkt rolig! jag ser fram emot den extremt mycket.
Hoppas nästa vecka går rååå snabbt så det blir fredag snabbt.

Lyssnar på fin musik, väntar på att få äta middag, har köpt godis till ikväll,
skit idol ikväll, paolo träning med mamsen! kan bli en
bra kväll. Ska även försöka göra  klart bajs rapporterna i NK.
Nu ska jag försöka chilla ett tag, alltså bort med datorn.
måste vila magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0