heaven must missing an angel

Yogan gick verkligen dyng dåligt.. märktes att vi varit borta. orkade ingenting!
i alla fall så när den äntligen tog slut, trippade jag och Johanna ner till stan. Jag hann med bussen när det var 0 sek kvar tills den skulle åka, hann endast med för att han inte fick igång bussen. Det var ödet, jag svär
för lite längre fram kliver en kille/man på, han var den snyggaste jag sett.. inget skämt tappde typ andan.
Kunde inte sluta titta på honom, alltså verkligen inte sluta titta. Han var så jävulskt snygg!!!!

Sedan kom jag hem studsade in i lägenheten och skriker " jag har sett den snyggaste människan på denna jord!!!"
då hoppa pappa fram bakom hörnet och säger " JAMEN DET ÄR JU JAG, NU SER DU MIG"
haha åh typiskt han...
Mamma skrattade i alla fal och jag bara flög på rosa moln.
lyckan är total. Umeå har en snygg man och även om jag aldrig mer ser honom så är jag så förbannat lycklig!!!

Kommentarer
Postat av: william

JAAAAAAAAA LIVET ÄGER!!!! SNYGGA KILLAR!!!! :D :D

2010-04-27 @ 10:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0