sometimes you don't understand

Jag sitter i min stora säng och lyssnar på Muse nya album The resistance och det är faktiskt riktigt bra! kommer nog bli nya favoriter tror jag.

Min piercing mår lite bättre efter dagens misshandel, den är röd och lite uppsväld än.. men jag hoppas det blir bättre gör i alla fall inte ont vilket är väl bra. 
Var ute och sprang när jag kom hem och det gick bara bra, sprang inte speciellt långt men det räckte mycke väl.
Har börjat med talet och ska fortsätta imorgon, ska inte träna utan bara jobba med talet!!
ska även träffa Marcus efter skolan det blir roligt!

Nu är det snart dags för dexter och det kommer vara spännande, ska nog dricka oboy till det tror jag! var hundra år sedan jag drack det och det är ju så himla gott.. ska vara busig och dricka mjölk! ajsingbajsning carran.
Jag säger som björn Rosenström " en gång är ingen gång"
Efter dexter ska jag sova, nu är det dags för att gå och fixa oboyen.


Allt känns bara lite jobbigt just nu tror jag, jag vill nog förstå varför saker och ting blir såhär men jag gör nog inte riktigt det.. jag vet inte. Jag vet inte allt, jag vet inte ens mycket. Jag vet en del och jag vet inte om det är tillräckligt.. ibland vet jag att det inte är det och då vet jag inte vad jag ska göra. Ibland känner jag mig hjälplös och oftast vill jag kunna hjälpa. Ibland, vet jag att du är den enda som kan hjälpa mig och hålla mig kvar här i livet för du var min trygghet. Ibland, så vet jag att du aldrig hade förstått och att jag lurar mig själv när jag tror att du var trygghet.  Jag vill vila i din famn, jag vill känna dina andetag, jag vill ligga där bredvid, jag vill känna din värme.. bara en stund.. sen kanske jag kan fortsätta leva i denna lögn om att jag klarar mig utan dig för det är inte sant, det enda som är sant är att jag vill vara med dig.
Ibland så vill jag radera dig för då kanske jag skulle veta mer än vad jag vet och då kanske jag skulle veta tillräckligt mycket.

If we live our life in fear
I'll wait a thousand years
Just to see you smile again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0