Hannele

Kom nyss från stan, var med Hannele och det var jätte roligt!!
vi kollade i affärer och pratade en massa, sen köpte vi örhängen.
Vi åt på frasses och det var helt underbart gott, jag äter ju typ aldrig skräpmat! så det uppskattades verkligen.
Vi satt där faktiskt i flera timmar tror jag och åt och pratade.
Sen ringde William och frågade om jag ville träffa han och Alexander the great och det ville jag ju, så vi träffade dem och följde med dem till bion där vi hämtade ut deras biljetter. Det här har varit en toppen bra dag.
Nu så ska jag ta tag i alla mina böcker och det ger mig bara en massa ångest...! Inte ens twilight känns lockande..
äsch nu måste jag sätta fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0