b a d d a y

Usch dålig dag, fryser och usch nej jag vill ha jullov nu! jag vill äta pepparkakor och dricka julmust!
jag vill sova länge på morgonen, jag vill göra snöänglar, jag vill ligga och stirra på stjärnorna och frysa fingrarna av mig.. Jag vill krypa upp i soffan med en tjock kofta och varm choklad. Jag vill halka och ramla på is så jag får skämmas! jag vill ha röda kinder och torra läppar.

Jag vill ha lov nu.


Nu ska jag på gymmet och träna, var 1000 år sedan så.
Sen ska jag göra läxa ikväll och se Greys anatomy.


I can't stop thinking about you,
and it feels so damn good
!

Kommentarer
Postat av: hanneleeeeey

åå, det där lät så härligt. det är exakt vad jag också vill göra! :(

2009-11-25 @ 18:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0