Sick

Ligger i soffan och gör inte speciellt mycket.Det har gått magsjuka två veckor på mitt jobb nu, och eftersom jag jobbar på ett äldreboende så är smittrisken väldigt hög, så jag åkte på någonslags magsjuka igår, hade svin ont i magen hög feber och mådde mer än skit. Men idag är det aningens bättre, är bara lite less på att jag måste vara sjuk mina enda lediga dagar.. riktigt surt!!!
Mamma skulle i alla fall köpa med sig piggelin hem när hon jobbat klart idag.
saknar min fina pojkvän och vill bara att denna smitta skall vara över på jobbet så att jag kan börja umgås med honom igen. Är rätt svårt att umgås med folk när man hela tiden riskerar att smitta dem.
Skulle shoppa idag också, jävla skit va! man skall aldrig planera något under dessa sjukdoms tider för då blir man bara så sjukt less.
Nu ska jag i alla fall fortsätta lyssna på musik, dricka min blåbärssoppa och te och fortsätta läsa bloggar.
Samtidigt som det är riktigt jävla tråkigt att vara sjuk så älskar jag att vara ensam hemma och vara ensam och bara ligga i soffan utan krav och måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0