Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

Hard working woman. 
9 timmars arbete och äntligen är jag nedsjunken i min säng med favorit katt Onyxia hos mig, världens finaste ragdoll.
Imorgon ska jag till tandläkaren och utreda denna fantastiska tandskena som jag har fått.
ja den fungerar , men jag ser ut som en apa och pratar väldigt konstigt..
Dock får ju Sonny skratta då och det kan det ju vara värt.
har även tappat en tandbit så de måste slipa ner den tanden, men det ska väl gå fort. Då är det direkt till jobbet och jobba till 17.00, jipppey.
Nej nu ska jag krypa i kojs med min katt och utan hatt, såg chansen till ett fantastiskt rim och kunde inte motstå att ta den.
måste hitta mitt mobilfodral också, klantigt att bara tappa bort det, så det blir lite hide and seek nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0