cha cha bloggen.

Eller något sådant trevligt..
ja, jag har lite små tråkigt och drar väl till med ett inlägg här baraaa.
Söndag, huvudvärk och sängläge med min bästa, ( japp jag har en boyfriend nu, hur coolt som helst i knöw.)
Har för 10000 gången startat mitt nya nyttiga liv, bara godsaker på lördagar och normal kost andra dagar, fair enough tycker jag. Jag var ute och sprang i Fredags efter jobbet och det var en underbar känsla.
Träningsvärken som kändes igår var inte lika uppskattad..
Nu skall jag försöka hitta på något annat skojjsiiigT.
jaha, hittade denna sköning på en bild på datorn. Tror att jag försöker se busig ut men det är bara en vild gissning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0