lång historia kort.

När jag var liten var jag SVIN allergisk mot mjölk.
Nu har jag äntligen kommit fram till varför det ser ut som att jag är gravid i fjärde månaden och varför jag mått så jävla dålgit i flera månader.
Jag tål helt enkelt inte mjölk!
HAllelujaaaaaaH
visst, i will die utan glass.. farväl älskade Ben and Jerrys.
Men hallå?! kommer kunna leva ett normalt liv och slippa se gravid ut, because i'm worth it skulle jag tro.
Så all den där nojjan om att jag är tjock har varit i onödan, min mage har helt enkelt varit uppsvälld och ledsen, stackars älsklingen! ska aldrig mer utsätta dig för en sådan hemsk sak som mjölk,
älskling, du kommer få vara platt och fin nu och inte rund och go.

okej, nog med kärleksförklaringar till min mage ska hoppa i säng och läsa lite religion innan jag somnar.


såhär ninja blev jag när jag insåg vilken jävel mjölk är mot min mage.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0