.

  1. Kall potatis är äckligt
  2. Mitt rum är världens mysigaste( när det är städat, vilket inte är varje dag)
  3. Överväger att min dietist blev tvär less på mig och sket i att höra av sig i veckan
  4. Jag vill ut och cykla med någon rolig person
  5. Mina converse är det finaste jag skådat
  6. Jag tar studenten om mindre än 4 veckor
  7. Det skulle vara rätt drygt om jorden går under imorgon och att jag spenderat 12 år av mitt liv i skolan och inte hann uppleva vad som finns bortom skolbänken
  8. Jag har aldrig varit så okär som jag är just nu ( jag vet att det inte är ett ord, men snart lär det vara ett ord)
  9. Jag skiter totalt i om människor tycker att jag är snygg eller ful, det är inte dem som ska ha mitt ansikte for the rest of deras life, så sluta kommentera saken. Jag är skit nöjd och är as snygg, din åsikt är 0+0=0
  10. Är jäkligt glad över de betyg jag kommer gå ut med!
  11. Älskar Veronica Maggios nya skiva
  12. Nu ska jag seriöst sluta och fortsätta städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0