Älskar livet idag.

Fick ett starkt MVG på min kyrkouppgift i religion, det kändes så jäkla bra!!!!
undra vad jag får på provet, känns lite tveksamt..
men får troligtvis G i alla fall.

Idag blir det samhällskunskap, den skall redovisas imorgon.
Som tur är bör jag bara ha en åsikt och lösning, behöver inte lämna in text dokumentet än
Vilket känns bra!
Helgen blir bra, kulturnatta och svenskabok.

Tror att jag börjar bli sjuk dock, är yr och ont i näsan. fy satana!
Men positiva tankar kan göra allt bra.
Det är ju trots allt bara en liten sjukdom.

Taggar studenten so fraking much nu!
Efter studenten ska jag klippa mig, kommer bli perfecto.

Mamma vill att jag ska springa blodomloppet ikväll, hade kanske gjort det om inte skolan dödat mig med sina läxor.

Har ont i magen som fan, eller den svider
uusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0