The world spins madly on.

Var på draggen idag och träffade världens bästa, han är alldeles för fin den killen!
jag är så glad att jag har honom i mitt liv och att han är min närmaste vän. finaste han!
mitt hår har växt väldigt myckethar jag märkt.
man märker inte att det växer direkt men efter ett tag ser man hur stor skillnad det är.
ska toppa det nästa vecka så det blir fräscht och fint.
Prövade mina studentkläder nyss, himmel och pannkaka säger jag bara.
Kommer bli så jävla bra och ingen ångest alls, har jobb i sommar vilket är underbart.
något som är ångest är däremot all läxa, usch så jobbigt
och min mage som är ledsen, inte rolig alls att leva med.
ikväll ska jag i alla fall hälsa på finaste caroline och plugga. Det blir kanon.

nejmen nu har ni fått en update.
ska städa mitt rum och dra iväg sedan,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0