He's just not that into you

Har precis läst ut denna fantastiska bok!
Tre dagar tog det, jag kan erkänna att jag inte riktigt är den som brukar läsa så mycket böcker. Men böcker som gör att man får en AHA upplevelse och när man inser att " Jag har verkligen haft svarta lappar för ögonen för jag borde ju ha fattat detta utan att läsa denna bok" de böckerna är underbara! och denna bok var fsom sagt var fantastisk!
Alla brudar borde läsa den (Eftersom den är riktad till tjejer)
Kommer aldrig göra om de där misstagen som jag gjort gång på gång och det är väll ändå att ta till sig en bok?
Man får sig en del smällar på fingrarna och till en början blir man lite irriterad när man läser exempel på egna erfarenheter och sedan får svaret " han vill faktiskt inte ha dig om han gör så"
Han vill faktiskt inte ha dig, vem fan vill inte ha mig vill man ju tänka! men tillslut inser man att
jaha om han inte vill ha mig, vilken mening är det då med att jag vill ha honom? man vill ju ha tillbaka lika mycket som man ger. Så jag har lärt mig massor av denna bok som jag absolut redan visste om, men att få det uppsmockat i ansiktet av en man som skrivit en bok om det så kan man mer ta in det hela och acceptera det.

Men i alla fall, jag rekomenderar denna bok starkt!!

Såg även Eat, pray and love igår. Den borde ni också se, det var en av de bästa filmerna jag sett på länge!
en ny favorit helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0