BREAKING UP WITH GOD

Nu har jag hämtat ut min älskade the ark biljett.
fattar inte att jag ska dit, det känns så jävla mysko.
är så van vid att planera sådana saker som aldrig blir av. Nu hänger den där på väggen och framkallar lyckokramper i min mage.
Killen på ticnet utbrast i ett " Jag trodde ingen lyssnade på the ark längre!!!!!"
han fick en helt ok blick som sedan fick honom att snabbt " Men ... eh shit. va kul ändå"
haha åh, han var rolig.
Den här låten är skit bra förövrigt

The Ark – The Apocalypse is Over

En månad kvar tills jag ska stå där och trängas bland svettiga personer och sjunga " It takes a fool to remain sane" well bara det får mig att dö av längtan.

Ska vara barnvakt snart i några timmar och sedan blir det en lugn kväll.
Har redan skippat sminket och normala kläder.
trash look är det enda rätta ikväll.
ska skriva klart mina projekt texter också.
Kaos med dem säger ja bara...
ska aldrig mer skriva känslor, så jävla jobbigt bara.
kunde jag åtminstone ha kunnat få vara hjärtkrossad eller hjälplöst förälskad istället för nöjd singeltjej. Men jag ska inte klaga, det kunde ha varit värre.

Ska inte lyssna på någon annan musik än the ark på spotify fram till 9 april nu.
vad sägs om det? jotack jag ska kunna alla ljuva texter till deras fantastiska musik.
tre, två ett noll nu kör vi.


dropdead.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0