I keep on falling in and out of love.

Bal,student och födelsedag på mindre än en månad.
Lika bra att göra bort allt, haha.
Tiden rusar iväg också, nästa vecka flyttar jag hem igen.. gud va tråkigt!!
Behovet av egen lägenhet har tagit fart. Måste söka jobb och allt. Vill inte bo hemma
vill bo själv i ett eget litet kryp in som bara är mitt.
Har solat idag och fått en fin röd färg som förhoppningsvis kommer att bli brun nu.
fick min pyjamas från H&M också, den är super super super.
Caroline kommer hit på en stund och ska hämta lite grejer.
Jag ska nog ut en stund ikväll på en promenad.
Imorgon är det back to work som gäller.
Men det är bra, blir så lat av att bara ligga och sola hela dagarna haha. 
Det är ju faktiskt bara drygt 5 veckor kvar att jobba.
äsch, har inget intressant på hjärtat. ska röja upp lite här och sedan få i mig lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0