dramatiskt.

Drama är ju alltid lika trevligt i must say.
Kom hem var på glatt humör trots att jag väntat på bussen i hörnefors en timme, duschade och skulle torka mitt hår.
Stoppar in hårtorken i väggen, den har varit lite glapp några dagar så jag tar tag i sladden och ska trycka in den lite extra.. då jävlar...
Det sprutar eld ur uttaget och 10 sekunder senare slocknar det och jag sitter med ett svart finger och det flyger lite aska ner från hårtorken.. goddammit...
  1. Jag kunde ha dött av en stöt..
  2. Lägenheten kunde ha brunnit upp.
  3. Tur som fan att mitt hår var blött annars kunde jag ha blivit flinskallig
  4. Nu är mitt hår fortfarande blött och jag ska ut ikväll
  5. Det lär vara onsdag innan mitt hår är tort.
  6. Mitt finger överlevde som tur var.
  7. Hatar den där jävla hårtorken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0