Börjar bli en latmask

Jag borde inte ha lov fler dagar nu. Jag har tappat det helt.
både igår och idag har jag inte gjort något annat än slappat, jag har skitit hår och inget smink alls
Pyjamas byxor är även dagens outfit
såg old dogs imorse i alla fall, den var rolig!
Ikväll ska jag se let's dance i brist på annat att göra, ni ser ju? jag ska se teve en fredag kväll..
men eftersom det är snöstorm ute så gick de andra planerna i kras och då strejkar jag mot allt.

Imorgon ska jag i alla fall på tjugo års fest, shit.. kommer behöva sminka mig och fixa.
aha, och hur ska jag orka det då? får väll försöka i alla fall och vad ska jag egentligen ha på mig?
nudiststilen kanske? vi får se.
nu har jag ju något att göra ikväll, leta kläder.

Jag gjorde våfflor idag, det var det mest effektivaste jag lyckades med idag och jag GICK UT.
Jotack jag gick ut med mina hundar, fyfaaaaan.
men det gick smärtfritt.
Nu går jag inte ut en meter till.

nejmen åter till saken, jag är skit less
och nu kom mamma hem med basiron åh hon är räddaren i nöden.
nu ska jag mörda mitt ansikte lite med det.

Ska se dexter ikväll kanske om jag orkar.. är sämst. har missat för många avsnitt!

Jag vill mest av allt bara ha söndag nu.


såhär ser jag ut just nu...
minus det svarta håret och minus kajalen runt ögonen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0