rätt nöjd.

Rätt nöjd med detta liv nu.
Nu tar jag tag i mitt icke data nördande.
vet ni vad jag gjorde idag? jag dök i vårat föråd.... som är proppat medgrejer!!! och där längst in stod han och väntade på mig, min stora kärlek, min älskade gitarr. Den må vara gammal, men mammsan har spelat på den och nu skall jag spela på den. Ostämd och vacker är den, min vän greta ska fixa till den så den blir vacker och stämd.

Nej men sova kanske, min säng är bäst på denna jord och jag är tröttare än allt atm. 
imorgon kommer jag inte ens öppna dig lilla datorn, för jag har inte tid.

ciao bella.

föresten så är O.C så jävla bra!

är lite mega kär i min nya skjorta också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0