Autum leaves under frozen souls

Det känns som att direkt det blev Augusti så kom hösten smygandes.
Idag har det regnat hela dagen, man blir så himla trött av det!
Åkte i alla fall till stan idag efter många men och kanske, köpte mig nya svarta jeans vilket jag planerat länge
De var perfekta, som att det var skapta till mig.. nej skämt och sido, de var i alla fall grymma.
Köpte mig lite nya smink borstar och ett nytt linne också.
Är ledig idag, men måste åka till Hörnefors ikväll ändå och sova där. Lite ångest!!
försöker tänka att det inte spelar någon roll vars jag sover, men det gör det när man varit helt inställd på att sova hemma.
Jobbar hela lördag och söndag sedan är det ÖVER!!!!!!
då ska jag vara ledig och det känns fantastiskt bra, ska ta igen allt jag missat under sommaren.
På Torsdag får jag troligtvis min Zipperall som jag har beställt, awesome!!
Ska köpa SUPER mycket godis imorgon och äta under dagen på jobbet, då kanske det känns lite bättre.
ska dra hem lite skön musik nu så jag har lite nytt att lyssna på i bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0