Rolling in the deep.

Somnade allt för tidigt igår. Skönt i allafall, men det kändes lite fel att däcka när resten av mänskligheten drog ut på krogen.. wellwell. Min mage har förstört mitt sociala liv kan man säga.
Har satt igång städningen av mitt rum som behövs städas hela tiden, måste skärpa mig och bli mer ordningssam.
ska även träna innan det blir kväll, vet inte riktigt hur det projektet går. Ska dra fram hantlarna snart.
Håller på att rensa ut underkläder nu med tanke på att jag helt plötsligt inte kan ha en enda BH, eller jo men då får jag en enorm push up.. haha.
fick min Bikini igår fast H&M är ju inte direkt världsbäst så jag fick inte med underdelen, ringde upp och de sa att jag inte beställt underdel, synd att jag hade fått ett mejl om det då så hon har i alla fall skickat iväg nu.
Har sett alla avsnitt av glamourama nu, tog en vecka typ haha älskar när jag blir fast i serier. Då sträck ser jag dem och sedan blir jag ledsen för att de tar slut.

Ska se film ikväll, köpte Dumpa hononom idag, ni vet boken jag läste? nu har jag köpt filmen som baseras på den boken. Den lär inte vara annat än lovley.
Ska nog inte se den ikväll eller kanske, men skulle nog hyra någon film istället.

nu måste jag ta tag i städandet och tränandet och allt det där.
skönt med lov föresten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0