dag1.

Okej igår sög det när jag fick veta vad jag ska äta nu för tiden.
hade väll världens sämsta dag i övrigt, måndag och less helt enkelt.
I alla fall så går det rätt bra, jag har inte ätit något mjöl idag eller mjölk etc.
Försöker se allt positivt istället, haha igår var inte en sådan dag.. då var jag grinig och PMS.

Såg nyss glamourama, så jäkla bra program! Michaela Forni är fan världens snygggaste, utan att skämta.

jag har dock inte en gamour dag idag, bara en lång kofta och leggins och håret uppsatt i en slarv toffs

Haha är i världens dipp period i livet, vissa stunder glad och taggad andra ledsen och äckligtdryg i skallen.
Känner mig sådär för tjejig och dryg, ska köpa nya kläder i sommar. Jag har ju som hittat mig själv nu och det märker jag att det syns inte i min garderob. Blir ändring på det nu!!
har glömt säga att jag har en klänning som gör min kropp till en 10.
Skit snygg och skit snygg på mig.
Jaja, nu ska jag sluta tjabbla.
Livet är en berg och dalbana som man måste åka i och hålla i sig , hårt som fan så man inte tippar över. Ibland spyr man och ibland skrattar man av adrenalinet.
äsch, ni förstår.

Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0