watch me burn.

Skolfoto idag då, INTRESSANT kommer det bli.
I loook like shit.. not.
jag är skit snygg idag och kom inte och snacka om att man inte får säga så om sig själv
Jag är skit snygg that's it.
Men dock är mitt hår en jävla fitta.( sorry for mitt språk)
men det lockar sig alltid!! jag ville ha platt hår idag men nu är det halv lockigt... ugly like hell.
men så äre.

rätt okej dag är det ändå, hatar måndagar och tisdagar riktigt jobbiga lektioner och slutar sent.
slutar rätt sent idag också, men lite tidigare än igår.

vi har redovisning idag och det kommer gå kalasbra, jag kan allt jag ska säga..
inte för att det är mer än cirka fem meningar men ändå.

Ikväll är det läxa, måla naglarna och se teve som gäller.. ok one tree hill också!! <3

Nu ska vi snart ha engelska, kuuuul. nae.


Kommentarer
Postat av: sandra

carroo det är klart man får säga så!!! du hade fintröjan och jag har länge tyckt att ditt hår är superduper fint. passade riktigt bra till tröjan också!! :) kraaaaaaaamiz

2010-09-15 @ 16:29:02
URL: http://smlrunume.blogg.se/
Postat av: sandra h

sv: haha åh, men ingen orsak sötcarran! menade det verkligen :) tack själv!

2010-09-15 @ 18:00:48
URL: http://smlrunume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0