So sick.

fy va less jag är, verkligen på allt...
Sjukt jobbigt att ha så jobbigt med magen
sjukt jobbigt att inte veta och vara bajs orolig.
sjukt jobbigt att alla kläder ser ut som skit på mig
sjukt jobbigt att jag inte kan träna
sjukt jobbigt att vara en datanörd, dags att ta tag i det
sjukt jobbigt att vara bara less på allt och alla
sjukt jobbigt att känna såhär

hatar mitt hår
hatar min hårfärg
hatar att känna mig otränad
hatar att vara sjuk
hatar att aldrig bli frisk
Vill att allt ska bli bra igen så jag får vara glad och nöjd.

Har i alla fall en jävligt bra bok som jag ska lägga mig och läsa nu.

jag vet. allt blir bra tillslut,
men jag är bara jätte less
och saknar dig bajs mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0