If we ever meet again.

inte för att klaga, men min hals gör så jävla ont!!!
Fick fram tre ord till pappa imorse
" Halstabletter, ja , mhm"
Jag mår illa av halstabletter, usch bara.
men vad gör man.. halstabletter och honungsvatten är vad som gäller.

Ser teve nu, däckade i soffan för ett tag sedan kan hända snart igen.
ska nog lägga mig i sängen kanske, dock var det rätt skönt att ligga i soffan.

Mormor ringde precis och jag försökte prata. lät som en kråka eller något sånt där skrälllligt.
Men hon hörde ju i alla fall vad jag sa så det är väll viktigast

Försöker sjunga direkt jag hör musik, not a good idéa!
sitter och sjunger i huvudet istället.

Solen lyser ute för första gången på för länge..
KUL ATT JAG ÄR SJUK JUST IDAG DÅ!!!
Nej fan.. nu vill jag bli frisk.

Det är så logiskt alla fattar utom du,
du har inte en aning.
du har inte en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0