desire on repeat

Min pappa åkte nyss till jobbet, min bror är på resande fot och min mor är långt bort med jobb.
Jag är alltså ensam hemma nu, och jag är riktigt bra på att vara det faktiskt.
Älskar det.
bara jag och två sovande lejon.

Jag plockar ihop mitt rum så det blir fint och städat.
Sedan väntar en dusch och sedan drar jag mot staden.
Ska träffa mina fina vänner och göra en skoluppgift och sedan glida runt på staden innan jag ska träffa
finaste W.
Det var så länge sedan nu!! helt tokigt.
men idag får jag vara med honom i alla fall.


nu skall jah fortsätta med rummet och sedan glida vidare.
later

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du gillar aflowers blogg så kanske du tycker om min också



www.tankarkringoss.blogg.se

2010-09-23 @ 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0