Candyshop


Det här är typ den bästa blandningen jag gjort någonsin!
på alla hjärtansdag åt jag denna blandning.. tänkte bara så ni vet det.


I alla fall, jäkligt jobbig vecka har börjat ta sin form.
Efter skolan ska jag på Gina tricot och köpa en halsduk, om den har kommit in.
Annars skulle jag pröva träningskläder men så blir det inte.
Hinner fan inte..
måste hem på en gång sedan.
Hinner inte träna idag, fast jooo. sit ups hinner jag ju göra!
Sedan äta, skriva på min teoridel på jobbannonsen
sedan dra hem till sandra och börja med projektplanen som ska vara inne IMORGON =) kul..
Sedan hem igen och göra mer läxa och sedan sova.

Snart är det i alla fall lunch.. snart och snart... 45 min typ...
ska hämta en bok i skåpet nu.
tjaoooooo.
Idag är det även 39 ynka dagar kvar tills jag ska gadda mig!

Kommentarer
Postat av: sofia

allt bra med dig idag?:) kram

2010-09-27 @ 12:15:51
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0