Äckeläpple.

Har rast på historian nu. Jag mår finnemangarns idag, dock fryser jag jätte mycket!!
åt nyss en tugga på ett skit äckligt äppple, usch bara! slängde det på momängen.
Slutar 15.25 idag sköönt!
då ska jag hem och ikväll ska jag på bio,
nyaste Resident Evil och ja jag ÄLSKAR dem filmerna, lite som med dexter.. sitter och typ skriker att hon ska massmörda alla..

Finaste William fyller år idag ju, grattis till honom!!

Imorgon är vi lediga!!! då ska jag och mamma klippa oss och sedan ska jag plugga ihjäl mig.
Prov nästa onsdag, ska fan få bra betyg!
ska satsa nu.

Nu ska jag bara fortsätta chilla ett tag innan vi ska fortsätta historian.



Kommentarer
Postat av: Linda

hej! händer idag?

2010-09-29 @ 11:13:15
URL: http://lindamarieeriksson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad har du för dig? :)

2010-09-29 @ 11:42:50
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0