This isn't just goodbye, this is i can't stand you.

hallåhallå.
Ja det blev ett långvarigt besök på vårdcentralen idag.
Satt först och väntade i typ 40 min, och sedan var jag hos läkaren en halvtimme och sedan fick jag sitta och vänta
en timme på provtagningen.
typiskt nog var det en sådan där tant som ska prata hela tiden och allt hon sa gick ut på att tracka på ungdomen.
tillslut höjde jag bara musiken på mobilen och sa jaha när det kändes passande.
min läkare var den bästa någonsin!! alla borde bli bemötta som jag blev.
" Vi ska reda ut varför du har så ont! du ska inte behöva ha såhär ont i onödan"
och han förklarade exakt vad det kunde vara och allt. hur bra som helst!!

Sedan skulle jag ta blodprov och jag var bajsnervös. satt i stolen och bara stirrade framåt.
Sedan så kollade jag bort när hon stack, men då... konstigt nog så höll hon på med massa provrör och jag tänkte "men vafan gör hon, det känns ju inte när hon fyller dem.." så jag var tvungen att kolla läget.
Det var så jäävla fränt!! hon la rören i nån grej som satt fast på nålen sedan sög den upp blod fort som tusan.
jag var helt fascinerad när jag skådade hur hon fyllde sisodär 10 rör med blod.. haha.
fast när hon drog ut nålen igen tittade jag bort.  Jag var på vårdcentralen i tre timmar idag, shiiiiittt.
sjukaste bara!

Nu ska jag iväg och vara med tjejerna och plugga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0