It haunts me to hold you this close but hurts me more to let go

Måndagmorgon, great.
Stod och skulle göra frukost imorse och tänkte " fan om vi hade haft sovmorgon idag... " sedan slog det mig
JAG HAR SOVMORGON IDAG!!!
så jag kröp i säng en timme till, så galet skönt! dock när jag vaknade ville jag fortfarande bara sova.

Nu sitter jag i skolan och chillar med sandra och Rebecca. Vi börjar om tio tusen år, haha fattar inte att jag åkte så tidigt hit.. men men.
På onsdag ska jag ÄNTLIGEN till vårdcentralen och kolla min mage, så sköönt! kommer seriöst itne åka därifrån förens de säger vad det är för fel på mig.

Ont i halsen har jag idag också, dååååligt. Ikväll ska jag till sandra och skriva klart projektgrejen
och sedan ska jag sova tidigt igen. haha så trött hela tiden!!

Nae , nu ska jag steka lite här innan lektionen börjar.

föresten håll tummarna för mig att jag vinner en tävling nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0