Have i found you? flightless bird

Åh, bra dag ändå!! skolan var ju som den alltid är.
Men mina fina gör dagarna bra!!
Efter skolan drog jag till stan och träffade världens bästa!! fy så jävla bra man kan vara.
helt insane!
Vi pratade och tog igen en massa, jag hittade en fin sak som jag ska köpa imorgon, but i won't tell yah.
Köpte en present till mamsen, kände att hon behövde det och jag älskar henne mest i denna värld så jag ville ge henne något i alla fall bara för att visa det!

Sedan drog jag hem och åt innan jag kastade mig in i myskläder och drog till sandra.
Vi köpte massa gott och chillade i hennes lägenhet och gjorde läxa.
FIN SANDRA!!

Nu sitter jag i mitt fina fina fina rum och bara myser, ska snart i säng! liten sovmorgon imorgon innan
jag ska möta upp mamsen i stan

ah justttte
23 dagar kvar!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0