Har du också glömt?

Jag har glömt, för det är sånt som händer
Jag ha glömt, för jag vet inte något längre
Jag har glömt, för vi stannar aldrig upp
Jag har glömt, för du ligger aldrig här
Jag har glömt, för att någon annan ligger där
Jag har glömt, för att smärtan är lite för tung
Jag har glömt, för att tiden ska ju läka alla sår
Jag har glömt, för att du aldrig rör mig
Jag har glömt, för att du lämnade mig
Jag har glömt, för att jag inte vågar komma ihåg
Jag har glömt, för att en del av mig längtar efter dig
Jag har glömt, för att slippa komma ihåg
Jag har glömt, för att inte minnas
Jag har glömt, för att våga släppa taget
Jag har glömt, för innerst inne hatar jag dig
Jag har glömt, för att du inte är värd att jag ska komma ihåg
Jag har glömt, för att våga leva

Jag har glömt, för att en gång våga älska igen
älska med varenda liten centimeter av mitt hjärta.
älska, villkorslöst.
älska med allt jag har.

jag har glömt för att jag inte vill komma ihåg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0