Som en saga

Har äntligen blivit klar med rummet! ska bara upp lite tavlor på väggarna och två speglar till ska inhandlas.
Annars är det fint klart! mysigt tycker jag även att det är och trivs som fisken i vattnet!  tog bara sisodär 2,5 år haha!
Busungarna var här idag och myste och busade, jag hade bakat en blåbärspaj den var grym som den alltid är!
Sedan har jag sett Gossip girl och Greys anatomy. Gick in i mitt rum och insåg att jag borde städa lite, så jag började med kläderna och det slutade med att jag städade hela riummet, behöver DAMMMSUGA!!!
ska göra det imorgon kväll tror jag, måste göra yoga läxa nu och sedan ta en dusch.
Imorgon ska jag skicka iväg ett papper och sedan kommer jag få en tshirt och 3 cosmotidningar, såå värt bara!!
Längtar efter Onsdag hur mycket som helst.!
Det är även drygt 50 dagar kvar till 18! my oh my.

Det har varit en toppen helg faktiskt, varit med fina vänner och varit med familjen. Känner mig nöjd!
nu har jag en ny skolvecka framför mig och jag ska bara vara positiv för det är ju så jäkla mycket skönare och roligare right?

Nej nu dusch sedan sängen och kanske någon teveserie innan jag ska sova.


Som en saga utan slut
älskar jag dig genom allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0