Photographs and Memories

Nu känner jag att jag verkligen måste se allvarligt på att jag inte tål mjölk. Måste sluta att strunta i det och börja gilla läget. Galen mage är inget alternativ längre.. kanske ska ta en glass nu innan jag sommnar? aa.. fast näe

Har kommit in en period nu, brukar vara i den ibland. Den är hemskt.. jag uppskattar nästan ingen musik. Eller jag kan inte lyssna på en låt utan byter hela tiden, letar väll efter en ny speciell låt som tar tag i mitt hjärta och fyller det med massa känslor.. hur som helst. Musik är inte lika underbart som det brukar vara men det är bara en period.

Imorgon ska jag hämta ut bilderna som jag beställde igår! Undeerbart ska det bli, ska sitta och pyssla med dem  när jag kommer hem. Skall även hinna träna.

Annars är väll allt bara som det ska vara antar jag. Inget speciellt alls som jag kan skryta om eller klaga på. Det är bara vanligt med allt. Rätt så skönt.

Nu ska jag krypa i säng och bara ligga och stirra i taket och tänka, behövs känner jag.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0