Jag saknar att se dig gå.

Jag bor på rummet idag, har bara dragit på mig kläder utan att tänka efter hur det ser ut.
Idag fyller min finaste Liam år, 3 år blir han. Vi var där igår och firade han.
Var så himla trött innan vi skulle åka hem, kunde knappt hålla mina ögon öppna. Det var sjukt!
så när jag kom hem gick jag och la mig.
Nu sitter jag på mitt rum och dricker ett blask te. Mamma sa " är du säker på att det där inte är ett te som är ljust och smaklöst?"
jag borde lyssnat på henne.. men nu måste jag ju dricka upp det för att dölja att jag misstog mig.

I alla fall så sitter jag här, lyssnar på alldeles för deppig musik och saknar Turkiet och solen hur mycket som helst.
jäkla Sverige..
funderar på att sova, bara fördriva tiden med något. Det är egentligen brännbollsyran, men jag orkar inte ens cykla dit. Jag orkar ingenting.
Om inget dyker upp inför kvällen lär jag ligga i sängen resten av dagen och kvällen.
fybubbblan va jag vill tillbaka till Turkiet... jag ska det. måste dit nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0