dexter night

shit mitt knä sprack typ nu..
anyway, skulle till godishuset, hamnade på ica. Så taggad var jag!
väntar nu på att finaste Krille ska komma hit och göra mig sällskap och se massa dexter. Det kommer bli hur bra som helst känner jag.
Imorgon är det bio med brudarna, mysmysmys!!
Sedan håller det på hända en massa grejer nu, så om det inträffar kommer jag få stressigt i skolan! shit. haha hoppas det händer för övrigt.

Köpte inte mobilen idag, men den är beställd! den fanns inte inne förstår ni.
Det blir i alla fall HTC mobilen, känner att jag vill ha den nu nu nu.
Äsch nu ska jag göra grimaser framför spegeln och smörja in mina pensionärshänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0