And all I needed was a call, It never came

Tänk att det kan ta en sekund att krossa något men så himla lång tid att bygga upp det igen.
Det tar tid när någon gör illa mig. Det har gått ett bra tag nu men det gör fortfarande ont ibland.
Jag känner fortfarande av det så kallade hålet som du slog upp inom mig, ibland gör det ont
men oftast så känns det inte.  Men det tar tid att läka sig själv när människor som man älskat skadar en
det tar verkligen lång tid. Just nu är jag på en plats när allting bara är som ett streck, inget går uppför och inget går nerför. Det låter verkligen negativt, men det är faktiskt skönt. Som en paus i allt. Man behöver pauser. Jag behöver den här pausen. Jag bearbetar allting, det går runt i mitt huvud och jag tänker och tänker och försöker förstå tills jag känner att jag inte kan förstå. För jag kan inte förstå hur den personen som tittat en i ögonen och sagt " jag älskar dig" sedan kan krossa en i bitar utan att ens bry sig. Det är för mig ännu oförståligt.

Men jag håller på att läka. Det går framåt, ibland bakåt men oftast framåt.
och en dag vill jag förlåta. Jag vill kunna förlåta för allt ont som jag råkade ut för pågrund av dig.
Men just nu kan jag inte förlåta. Kan inte ljuga om att det är okej, för det är inte okej.
Det kommer inte bli okej på ett jäkla bra tag.
Men en dag ska det bli okej, det är mitt mål

Ett av mina favorit citat:

"When you forgive, you love
And when you love, God’s light shines upon you
"
Into the wild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0