California girls

idag var en toppen måndag. Höll på somna större delen av den, men den var ändå bra!
blir så glad när folk säger att jag är brun, för jag känner mig inte så brun alls.. men jag är kanske lite brun.
Fick MVG i idrott och det gör mig så jäkla glad! har kämpat så länge för ett MVG, var så jäkla nära i nian men läraren jämförde ju mig med min 2 år äldre bror så det var inte så lätt att uppfylla hans krav. Men nu har jag ett MVG som satt där det skulle. Vi hade ingen yoga utan fick bara en uppgift som jag ska ta tag i imorgon.
Mina läppar är så torra och hemska så om jag skulle vilja ha röda läppar skulle jag inte behöva köpa ett läppstift. inte kul inte kul!
Fick sluta halv tre idag istället för halv fem, drog till stan och träffade finaste pojkarna!
Vi satt i parken och chillade och idag var det äntligen varmt igen, hoppas denna värme håller i sig till helgen, då intar jag nydala och stannar där hela helgen. Måste jobba på min bränna så den inte försvinner. I alla fall
så satt vi där sedan gick vi runt på staden och stötte på Maja  (williamsflicka)
Hon var med oss tills william skulle dra hem och då skilldes vi alla åt.
Nu har jag hunnit se Bones och  nu ska jag ta tag i min text uppgift.
ciao




LYSSNA PÅ DEN HÄR LÅTEN!!
Katy Perry – California Gurls (feat. Snoop Dogg)
rå skön !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0