vem vet vad pojkar gör om natten

AWESOME DAG!
vi gjorde 7 intervjuer på morgonen. Journalist är inte sådär super duper som jag trodde!
Annars så åt jag en gudomlig macka idag, sjukt god, sedan så satt vi med datorn typ hela dagen haha.
Vi fick en film som present för att vi jobbat, jag tog Orphan.
Ska se den med den där random personen så jag inte blir så rädd.
haha!

Sedan gick vi på stan, hallå jag hade glömt min kod idag?!??! den var helt borta i huvudet...
det tyder på att det var länge sedan jag köpte något!!!! den kom i alla fAll tillbaks till mitt huvud och jag
köpte i alla fall nytt smink som varit slut ett tag. Det var nödvändigt!

Har letat i alla affärer efter en jeans skjorta!! men det finns inte..
blir knäpp snart...
bleh.

Sedan när jag skulle gå till bussen träffade jag 4 av dem underbaraste människorna som finns! helt sjukt!!
Daniel, Anton, Henke Och Jonte.! mhm, min gamla klass är den bästa som någonsin existerat!!!!!!!
Pratade med dem jätte länge och tog samma buss som dem. Fyfan va bra dem är! galet.
blev verkligen glad av att träffa dem! de sa även attt jag skulle se filmen tillsammans med någon för att den var läskig.. haha tur att de sa det så jag inte såg den och blev dödsrädd.

Nu ska jag byta om sedan ska jag och träna en timme.
Sedan är det Gossip girl och mys.

Ha en bra kväll!!


SKULLE INTE SITTA HELT FEL!

Kommentarer
Postat av: totalt random

på åhléns finns det jeans skjortor. kollat där? på deras online butik finns det två olika sorters modeller en från frk & en annan från .att som är deras egna märke. kolla där vetja!

2010-04-04 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0