this is my life.

Nu är jag äntligen hemma igen. Jag har haft en okej helg. Det har varit skönt att vara borta ett tag, men jag älskar ändå att vara här i lägenheten. Jag är trött och rädd för magsjukan som min bror har fått. fuck den säger jag..
ska misshandla den till döds om den hoppar ner i min mage, jag vill verkligen vara på min praktik!!
Och bilen sprängdes typ när vi åkte hem haha! världens smäll i bakdäcket men det var någon annan skit som hänt. Trodde typ att jag skulle behöva övernatta i en bil mitt i skogen, men det gick bra för nu är jag ju hemma igen.
Ska ta och duscha, fixa i mitt rum sedan se massa teveserier och redigera bilder från i helgen.
Tänkte träna men jag mår illa så.

det svider till då och då, när jag tittar påminns jag om dig och det är fint. För fint för att jag egentligen ska kunna prata om det. Orden räcker inte riktigt till, det här är bra.. riktigt jävla bra.

Sedan tänkte jag bara ta ett påhittat skutt upp i luften bara för att allt är så bra nu. Life is goooood.
Dem där negativa dagarna betyder ingenting längre, och dem som gör det ska jag ta till mig och vårda, för dem som är negativa och känns gör det för en anledning.

Kommentarer
Postat av: Beundrare av Världens bästa Carro

Skutta upp i luften som fan, hoppa, flyg och skrik: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG ÄGER. Livet är nice. du är nice. jag är nice. Allt är nice. Nu kör vi! "nah nah nah hey hey you're airborne"



Lets go.



<3

2010-03-21 @ 18:36:21
URL: http://krillesondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0